İNTERNET Yardım Hattı

Just another WordPress.com site

Windows Tanımlanamayan Ağ Sorunları

Windows Tanımlanamayan Ağ Sorunlarının nedeni bilgisayar, modem, kablolama, isp gibi bir çok farklı noktadan olabilir. Kontrol etmeye bilgisayardan başlayabilirsiniz.

Bilgisayarınızın Ağ ve Paylaşım Merkezi’ni açın. Ağ ve Paylaşım Merkezi’ni denetim masasında ya da ekranınızın sağ alt köşesindeki ağ işaretine tıklayarak
açabilirsiniz. Sağ tarafta Temel ağ bilgilerinizi görüntüleyin ve bağlantılarınızı kurun başlığı altında ağ haritanızı göreceksiniz. Bu harita üzerinde herhangi bir hata işareti görüyorsanız bu hata işaretine tıklayın ve sorunu Windows’un çözmesini deneyin. Sorun çözülmediyse Windows size sorunla ilgili bilgiler ve varsa hata kodu verecektir. Bu bilgiler ve hata kodu ile internet üzerinde araştırma yaparak hatanın tam olarak neden kaynaklandığını görebilir ve düzeltebilirsiniz.

Sorunu bu şekilde de çözemezseniz ağ ayarlarını kontrol edin. Ağ haritanızın altında Yerel Ağ Bağlantısına tıklayın. Açılan Yerel Ağ Bağlantısı Durumu penceresinden Özellikler butonuna basın. Açılan Yerel Ağ Bağlantısı Özellikleri penceresinin ortasındaki listeden Internet Protokolü sürüm 4 (TCP/IPv4) satırına çift tıklayın. Karşınıza Internet Protokolü sürüm 4 Özellikkleri penceresi gelecektir. Bu penceredeki ayarların tümünün otomatik olarak al seçeneği seçili olduğundan emin olun. Gerekirse ayarları bu şekilde değiştirin ve Tamam butonuna basın. Daha sonra tekrar tamam butonuna basarak pencereleri kapatın.

Ağ ve Paylaşım Merkezi penceresinin sol tarafında Bağdaştırıcı ayarlarını değiştirin yazısına tıklayarak Ağ Bağlantıları ekranını açın. Burada kullandığınız ağ bağdaştırıcısına (Yerel Ağ Bağlantısı ya da Kablosuz Ağ Bağlantısı gibi) sağ tıklayarak devre dışı bırak seçeneğine tıklayın. Daha sonra tekrar bağlantı üzerinde sağ tıklayarak etkinleştir seçneğine tıklayın.

Ağınız hala tanımlanamıyorsa kablonuzu kontrol edin. Gerekirse başka bir kablo ile deneyin. Kablosuz ağ kullanıyorsanız eski modem bağlantılarını kaldırın ve kablosuz ağınıza yeniden şifre girerek tekrar bağlanın.

Sorun modeminizde olabilir. Modeminizin ayarlarını açarak kullanıcı adınızın ve şifrenizin girilip girilmediğinden ve doğru olduğundan emin olun. Gerekirse modem ayarlarını resetleyerek terar modem kurulumu yapabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: